מידע והמלצות / שבע עוגיות קטוגניות האהובות בכל הזמנים

שבע עוגיות קטוגניות האהובות בכל הזמנים

עוגיות קטוגניות

כבר שלוש שנים שאני בתזונה קטוגנית והאתר, על מתוקיו הבריאים, ביחד איתי. פיתחתי מאז מאות מתכונים דלי פחמימה שמוכיחים שלא חייבים להתפשר בין טעם לבריאות. עוגיות קטוגניות הן דרך נהדרת לשלב מתוק בריא בתזונה דלת פחמימה. הן קטנות אך משביעות ויכולות לסגור פינה במחיר פחמימתי וקלורי זעום.

לעומת קינוחים אחרים ועוגות, הכמות המדודה בכל עוגיה עוזרת לנו לשלוט בכמויות. בנוסף, תתפלאו לדעת כמה קל להכין אותן. כמעט כל המתכונים מסתכמים בערבוב כמה מצרכים בקערה , גלגול כדורים ואפיה. ברגע שתצטיידו בכמה חומרי גלם מתאימים, שיחליפו את הקמח והסוכר, תוכלו להכין שפע עוגיות טעימות ומספקות. עוגיות שגם הלא קטוגנים יאהבו. לטובת כל מי שמחפש מתכונים קלים ומנצחים לעוגיות טעימות טעימות, בלי סוכר ופחמימות, אספתי את מתכוני העוגיות שאהבתם ביותר באתר לאורך השנים.

מידע מפורט על חומרי הגלם המתאימים לתזונה, למה הם משמשים והיכן משיגים אותם תמצאו כאן. מתכוני עוגיות נוספים תוכלו למצוא בקטגוריית העוגיות באתר .

מוכנים? זאת הנבחרת שלכם :

עוגיות חמאה קלאסיות

עוגיות פשוטות ומושלמות לצד הקפה, קלות להכנה ופריכות כמו שעוגיות חמאה קלאסיות צריכות להיות.

עוגיות ללא גלוטן
עוגיות חמאה ללא גלוטן

עוגיות קטוגניות עם שוקולד צ'יפס

עוגיות קלאסיות רכות פריכות וטעימות, שאהובות על גדולים וקטנים

עוגיות שוקולד ציפס דלות פחמימה
עוגיות שוקולד ציפס

עוגיות קטוגניות טבעוניות

עוגיות מפתיעות שמוכיחות שגם בלי מוצרים מן החי אפשר לאכול עוגיות דלות פחמימה מושלמות ופריכות במיוחד

עוגיות קטוגניות טבעוניות
עוגיות קטוגניות טבעוניות

עוגיות שקדים איטלקיות

אחד המתכונים הכי פופולאריים וותיקים באתר, עוגיות קלאסיות עם טעם שקדים מרוכז. חלום לאוהבי המרציפן

עוגיות שקדים
עוגיות שקדים

עוגיות חלבון קיטו בסגנון בראוניז

אם אתם ספורטאים או לא צורכים מספיק חלבון מן החי , העוגיות האלו הן דרך נפלאה וטעימה במיוחד להשלים את התזונה. העוגיות הפכו בן לילה ללהיט בקרב שוחרי בריאות. השמועה אומרת שקופסאות מחתרתיות כאלה מגיעות למועדוני מתאמנים ברחבי הארץ ומחולקות לאחר האימון באין רואים.

עוגיות חלבון
עוגיות חלבון

עוגיות קטוגניות דיאטטיות- פאדג' שוקולד

תזונה דלת פחמימה מיטיבה מאוד עם הגוף ורבים מצליחים לרדת במשקל בעזרתה. עם זאת, היא אינה משנה את חוקי הפיזיקה ועדיין נדרש גירעון קלורי כדי לאבד משקל. כמה טוב שיש מתכונים כאלה שהם גם דלי פחמימה וגם דלי קלוריות ואפילו ממש טעימים !

עוגיות שוקולד דיאטטיות
עוגיות שוקולד דיאטטיות

נשיקות קטוגניות

מתכון ותיק ואהוב מאוד באתר, מוכיח שאפשר להכין נשיקות מרנג גם ללא סוכר. המתכון אהוב במיוחד על מתחילים בתזונה או מי שנמצא בדיאטה חריפה מאחר והערך הקלורי של הנשיקות קרוב לאפס

נשיקות דיאטטיות ללא סוכר
נשיקות דיאטטיות על משטח סיליקון

עדיין אין תגובות, תכתוב/י משהו?

השאר/י תגובה - ניתן לצרף סרטון ע"י העתקת הלינק משירותים כמו YOUTUBE, TWITTER ועוד

ניתן להעלות תמונות וקבצי וידאו עד 10 מגה ניתן להעלות: תמונה, וידאו בכדי לצרף סרטונים מ YOUTUBE, FACEBOOK, TWITTER ושירותים דומים, נא להעתיק את הלינק הרלוונטי (המערכת תציג את הסרטון בצורה אוטומטית) Drop file here