מידע והמלצות / עוגת גבינה לפסח חמש העוגות האהובות בכל הזמנים

עוגת גבינה לפסח חמש העוגות האהובות בכל הזמנים

עוגת גבינה קטוגנית ניו יורקית ללא סוכר

אני סובלת מהתמכרות קשה לעוגות גבינה. אם גם אתם כמוני, עוגת גבינה לפסח היא פתרון מעולה לארוחות החג ולשלל האירועים המשפחתיים. בניגוד לעוגות בחושות , שמרים ועוד, עוגות גבינה בדרך כלל אינן מכילות הרבה חמץ במקור. על כן, ניתן בקלות רבה להתאים אותן לפסח ולקבל תוצאה מעולה שלא תבדילו בינה לבין המקור.

כבר שנתיים שאני בתזונה קטוגנית, שמפחיתה את צריכת הפחמימות באופן דרמטי. למעשה, קטוגנים אוכלים כשר לפסח כל השנה. לפני שאני קיטו, אני פודי אובססיבית. כזאת שלא מוכנה לוותר על המאכלים שהיא אוהבת, כמו שהיא אוהבת אותם. למעשה פיתחתי ושכללתי מגוון עצום של מתכונים שמתאימים לפסח. מאחר ועוגות גבינה כל כך מתאימות לחג האביב, בחרתי לכם את עוגות הגבינה המצטיינות ביותר, שזכו להכי הרבה שבחים שלכם.

באסקית, או יפנית? ניו יורקית או קלאסית? מי תהיה האחת ? זה נשמע קצת כמו התחלה של בדיחה גזענית, אבל מדובר על העוגות האהובות והמצטיינות בבלוג. אלה שיבטיחו שתככבו בשולחן החג. אם תשתמשו בתחליפי סוכר איכותיים, כמו מונק פרוט או אלולוז , תקבלו עוגות בריאות. עוגות שיפנקו את הגוף ואת הנפש שלכם ושל האנשים שאתם אוהבים. אם לא תגלו לאורחים שלכם שהעוגה בריאה, ואפילו דלת פחמימה / קטוגנית, אין סיכוי שהם ינחשו.

עוגת גבינה באסקית ללא קמח

עוגת גבינה באסקית ללא קמח
עוגת גבינה שרופה ומרושלת אבל עם בטחון עצמי! מחבל הבאסקים! קטוגנית וכה טעימה

הניו יורקית – עוגת גבינה עשירה

עוגת גבינה ניו יורקית קיטו
עוגת גבינה קטוגנית בסגנון ניו יורק

היפנית – עוגת גבינה אוורירית כשרה לפסח

עוגת גבינה יפנית ללא סוכר וגלוטן
עוגת גבינה יפנית ללא סוכר וגלוטן

קינוח מסקרפונה חגיגי (עוגה גדולה או מנות אישיות)

קינוח מסקרפונה כשר לפסח
קינוח מסקרפונה קטוגני ללא סוכר

עוגת גבינה קרמית דלת שומן

עוגת גבינה דלת שומן לפסח
עוגת גבינה ללא גלוטן

הערות

  • עוגות הגבינה המצטיינות נבחרו על פי הפופולאריות שלהן באתר. תגובות של קוראים שהכינו אותן שוב ושוב, צילמו ושיתפו. מוזמנים לכתוב תגובה בתחתית העמוד ולדרג את עוגות הגבינה האהובות עליכם !
  • אם תרצו להכיר יותר את התחליפים והאפשרויות לאפיה בריאה ודלת פחמימה תציצו כאן
  • אם אתם מעוניינים בתזונה דלת פחמימה ומזון פחות מעובד מומלץ לחפש גבינות מעל 20% שומן, עם תכולת פחמימה עד 3 גרם למאה. כשיש יותר זה בדרך כלל מעיד שהוסיפו למוצר עמילנים לעיבוי הנפח (כלומר, מוצר יותר מעובד).
  • אני אוהבת לרכוש מוצרי חלב אצל יצרני בוטיק קטנים , לרוב הם יותר איכותיים ופחות מעובדים. איציק החלבן הוא אחד כזה, שאני מזמינה אצלו בקביעות. איציק הסכים בנדיבות ליבו לתת לנו הנחה קבועה על כל האתר עם הקוד talya5 (לשם גילוי נאות, אין לי שום תמורה כלכלית מההמלצה. אני קונה אצל איציק ממש כמו כולם)

עדיין אין תגובות, תכתוב/י משהו?

השאר/י תגובה - ניתן לצרף סרטון ע"י העתקת הלינק משירותים כמו YOUTUBE, TWITTER ועוד

ניתן להעלות תמונות וקבצי וידאו עד 10 מגה ניתן להעלות: תמונה, וידאו בכדי לצרף סרטונים מ YOUTUBE, FACEBOOK, TWITTER ושירותים דומים, נא להעתיק את הלינק הרלוונטי (המערכת תציג את הסרטון בצורה אוטומטית) Drop file here