מידע והמלצות / עוגה לפסח פרווה חמישה מתכונים מומלצים

עוגה לפסח פרווה חמישה מתכונים מומלצים

עוגה כשרה לפסח פרווה

אחת השאלות ששואלים אותי הכי הרבה היא איך להפוך עוגה לפרווה. זה הופך להיות עניין מאתגר במיוחד בחג האביב וללא חמץ. שתי המגבלות גם יחד מותירות אותנו עם מגוון מצומצם. האם יש בכלל דבר כזה עוגה לפסח פרווה טעימה ונטולת ייסורי מצפון? עם כל המגבלות, דווקא עכשיו אנחנו הכי צריכים אותה. בחג הפסח כולנו נודדים כמו ביציאת מצרים. מארחים ומתארחים, מתחברים עם היקרים לנו סביב סיפור ההגדה ואחדות ישראל. ואיך נעבור את ים סוף ומכות מצרים בלי לדעת שבסוף ארבעים שנה סביב שולחן הסדר מחכה לנו משהו טוב? ועדיין לא דיברתי על עשר המכות שעברתם בפקק עם הנהגים העצבניים והילדים….

ההגדה היא סיפור על נס. סיפור על דרך ואמונה , על הרס ותקומה. אחדות ישראל היא חוט השדרה בסיפורי המקרא ובימים אלה אחדות ישראל חשובה יותר מתמיד. אני מתרגשת לראות את המחאה של ציבורים שונים בחברה שלנו, שמתחברים יחד על רקע הקרע המתהווה. עוגה לפסח פרווה מעולה היא סוג של קירוב לבבות. היא הוכחה שאפשר הכל. לסיים ארוחה בשרית עם משהו טעים באמת שלא מרגיש כמו פשרה. עוגה כשרה לפסח שהיא ללא חלב, ללא חמץ, ואפילו בריאה. דלה בפחמימות ועשירה בשמחת חיים… זה בשבילי באמת סוג של נס קטן.

פיתחתי בשנים האחרונות מאות מתכונים בריאים. בגלל שאני שומרת על תזונה קטוגנית, למעשה כולם כשרים לפסח. לקראת חג האביב המתקרב, עברתי על כל המאגר וליקטתי למען קירוב לבבות חמש המלצות רותחות של המתכונים האהובים ביותר בבלוג ועומדים בקריטריונים. עוגה כשרה לפסח פרווה בריאה וטעימה שלא תבייש אף שולחן חג !

עוגת שוקולד ואגוזי לוז פרווה נימוחה לפסח

עוגת שוקולד לפסח פרווה
עוגת שוקולד לפסח

עוגת תפוזים כשרה לפסח פרווה

עוגת תפוזים לפסח פרווה
עוגת תפוזים ללא גלוטן ללא קמח וסוכר

עוגת מרציפן כשרה לפסח פרווה

עוגת מרציפן לפסח פרווה
עוגת תפוזים ללא גלוטן מקמח שקדים

עוגת מייפל כשרה לפסח פרווה (עוגת דבש מזוייפת)

עוגת מייפל פרווה כשרה לפסח
עוגת דבש בריאה ללא סוכר וגלוטן

בראוניז לפסח פרווה

בראוניז כשר לפסח פרווה
בראוניז ללא סוכר וגלוטן פרווה