מידע והמלצות / עוגיות שקדים לפסח ארבעה מתכונים הטובים בכל הזמנים

עוגיות שקדים לפסח ארבעה מתכונים הטובים בכל הזמנים

עוגיות שקדים לפסח

כבר ארבע שנים שקמח שקדים הוא הקמח המרכזי במטבח שלי. מאז שעברתי לתזונה קטוגנית פיתחתי עשרות מתכוני עוגיות שמבוססים עליו, במקום על קמחים מסורתיים. תזונה קטוגנית כשרה לפסח כל השנה כך שכל השנה אני בעצם עומלת על פיצוח המתכונים הטובים ביותר לחג האביב. לכבוד החג, בחרתי את ארבעת המתכונים המנצחים של עוגיות שקדים לפסח מכל הזמנים. אותם מתכונים שאתם חוזרים אליהם שוב ושוב. המתכונים שזוכים לתגובות הכי נלהבות שלכם וקיבלו הכי הרבה חמישה כוכבים בדירוג.

קבלו באהבה את להיטי הפסח שלכם, שיגרמו לכם לחשוב שאפשר להסתדר ממש טוב בלי קמח. ואולי אפילו בלי סוכר :-). אם לא מצאתם כאן את שנפשכם חשקה בו, מוזמנים להציץ בקטגוריה המלאה של עוגיות ללא סוכר או עוגיות בריאות . יש בהן שפע גדול של עוגיות שקדים כשרות לפסח.

סהרוני וניל נימוחים

עוגיות פריכות ונמסות בפה שאף אחד לא יאמין לכם שאין בהן גרם אחד של קמח. אם תשתמשו בתחליף סוכר ושוקולד עם מוצקי קקאו גבוהים, בקלות הן יהפכו לעוגיות קטוגניות דלות פחמימה וללא סוכר. קלאסיקה !

סהרוני שקדים לפסח
סהרוני שקדים לפסח

עוגיות שקדים לפסח עם שוקולד צ'יפס

עוגיות שוקולד צ'יפס הן כנראה העוגיות האהובות ביותר בעולם. הגרסה הזאת שמתאימה לפסח היא אחד המתכונים האהובים בבלוג ויש קוראים רבים שמכינים אותם לא רק בפסח, כממתק בריא לכל המשפחה.

עוגיות שקדים לפסח עם שוקולד צ'יפס
עוגיות קיטו שוקולד ציפס

עוגיות שקדים מתפוצצות לפסח שקדים נטו

אין יותר שקדים מזה ! שקדים נטו דחוסים במרקם מושלם של מרציפן וציפוי מתעופף בנשיפה. הטוויסט הקטן הוא שתוכלו בקלות להכין את העוגיות לא רק ללא קמח אלא גם ללא סוכר. ככה תפתיעו את מי שאתם אוהבים בעוגיות בריאות ועדיין לא פחות מופלאות. אני קוראת לזה "בריאות בסתר".

עוגיות קיטו שקדים
עוגיות קיטו שקדים

עוגיות קמח שקדים איטלקיות בציפוי צנוברים- מקרון איטלקי

אם אתם מחפשים עוגיות רושם מיוחדות יותר, אלה העוגיות שלכם ! מקרון איטלקי מצופה צנוברים הוא בין העוגיות הטעימות בתבל. לטעמי, הן לא פחות טעימות מהמקרון הצרפתי המפורסם, אבל הרבה יותר קלות להכנה. עוגיות מושלמות לאירוח וכמתנה מושקעת למי שאוהבים.

פינולי עוגיות שקדים וצנוברים איטלקיות
פינולי עוגיות שקדים וצנוברים איטלקיות