מידע והמלצות / נבחרת המצטיינים- מוצרים של iHerb הכי מומלצים

נבחרת המצטיינים- מוצרים של iHerb הכי מומלצים

מוצרים של iHerb

כשוחרת בריאות, אייהרב הפכה לפני שנים למכולת שלי. בזכות מערת העליבאבא הדיגיטלית הזאת, ניתן להזמין היום לישראל בנוחות מגוון גדול של מוצרים של iherb שלא ניתן להשיג בישראל. בחלק לא מבוטל מהמקרים, המחירים נגישים ואטרקטיביים. קוד קופון AKJ7205 זמין לשימושכם ומקנה 5-10%.

למען גילוי נאות- כל המוצרים כאן הם מוצרים שניסיתי באופן אישי ואהבתי. אני מנסה כמעט כל מוצר בריא ודל פחמימה שיוצא לשוק, רובם לצערי לא עומדים בסטנדרטים שלי בהקשר של טעם או ערך תזונתי. לכן, אני מקווה שההמלצות הללו יחסכו לכם כסף ועוגמת נפש מיותרים.

כאשר אתם משתמשים בקופון או בהפניה שלי אני לא מקבלת על כך תגמול כספי. אני כן מקבלת מאיהרב קרדיט סמלי לקניה בחנות, אותו אני מנצלת כדי להמשיך לנסות מוצרים. האתר "מתוק בריא" היה ונשאר מפעל אישי למען הקהילה, אין לו מודל עסקי וכל ההשקעה בו מגיעה מכיסי הפרטי. התשוקה הבוערת שלי היא לשפר את איכות החיים שלנו, שוחרי הבריאות והנמנעים מסוכר, באמצעות המלצות אמינות על מוצרים של iherb וכמובן מתכונים משובחים.

לאורך השנים, כאשר עברתי לתזונה בריאה יותר, חיפשתי מוצרים טעימים ובריאים, ממתקים לא מזיקים ותחליפים לאפיה בריאה. די מהר הגעתי למוצרי אייהרב והתחלתי להתנסות מכל הבא ליד. מאז ועד היום אני מזמינה באיהרב כמה פעמים בשבוע. בכל רגע נתון יש לי שתי הזמנות באוויר ואני מחכה שההזמנה הקודמת תשתחרר ממכס כדי להזמין את הבאה בתור. בקטגוריות המזון הבריא ללא סוכר ניסיתי אינספור מוצרים של iherb ואני הראשונה לנסות כל דבר חדש.

אני לא רק שוחרת בריאות, אני גם פודי בררנית ולא כל מוצר אהבתי. רבים לא עברו את מבחן הטעם או הערך תזונתי. כדי לחסוך בכסף ועוגמת נפש החלטתי לקצר את הדרך לשוחרי בריאות אחרים. לשם כך פרסמתי מאמר מפורט על חומרי גלם בריאים לאפיה, בדגש על אפיה דלת פחמימה ללא סוכר. במאמר תוכלו לקרוא על סוגי המוצרים והתחליפים ולמה כל אחד משמש (תחליפי סוכר, שמנים , קמחים, אבקות חלבון ועוד).

עם זאת, לא תמיד מתחשק לנו להכנס למטבח ולבשל. לפעמים אנחנו צריכים משהו קטן וטוב לעצמנו או לאהובים שלנו מבלי להכין אותו בעצמינו. משהו שישמח את הלב ויעשה טוב גם לגוף. אחרי המון בקשות, אני שמחה לשתף ברשימת מוצרים של iherb המומלצים שלי. אלו שאני מזמינה בקביעות ועוזרים לי ולמשפחה שלי לשמור על אורח חיים בריא וליהנות מהחיים.

סוכריות

מסטיקים

ניתן להשיג באיהרב מסטיקים על בסיס קסיליטול בלבד שהם דלים בפחמימה ואין להשיג בארץ. אני אוהבת את הסוג הזה וגם את זה שניהם בטעמי פירות.

עוגיות

  • הייקי – עוגיות מעולות ללא סוכר ובעלות תכולת פחמימות נמוכה. אני אוהבת במיוחד את אלה בטעם שוקולד מנטה. קחו בחשבון שהחבילות קטנות מאוד. החיסרון הוא שזה יקר, היתרון שזה עוזר להגביל את הכמות.
  • סופר פט חמאת בוטנים טעימות ומשביעות מאוד, ללא סוכר
  • עוגיות החמאה של קיס מיי קטו  מעולות. כמו שאר המותגים, גם כאן החבילות קטנות מאוד.

שוקולד

שימו לב שחלק ממוצרי השוקולד לא ניתן להזמין מאייהרב במהלך חודשי הקיץ. הם נמכרים רק בין אוקטובר ליוני. אם תרצו ליהנות מהם גם בחודשים יולי -אוגוסט -ספטמבר כדאי להזמין מראש.

נשיקות

מותג “סוויט וול” מציע נשיקות פריכות וטעימות ללא סוכר שהן דלות קלוריות ופחמימות. השקיות קטנות ויקרות וכל הטעמים מוצלחים –  שוקולד קפה תות ולימון.

חטיפי אנרגיה

טעמתי הרבה מאוד סוגים של חטיפי בריאות דלי פחמימה בכל העולם. לצערי רובם בעלי טעמי לוואי קשים ומרקמים לא נעימים. להלן החטיפים הטעימים באמת:

חטיפים מלוחים

גרנולה ללא סוכרים דלת פחמימה

פאוצ’ים ג’ל

קטגוריה חדשה ומסקרנת של שקיות דמויות “טרופית” ובהן ג’לי קונג’אק בטעמים (אותו קונג’אק ממנו מכינים סקיני פסטה). הג’לי משביע מאוד עם כמות אפסית של קלוריות ופחמימות. קיים במגוון טעמים כמו אננס לימון ענבים תות. הטעם וההרכב די מלאכותי אבל בהחלט יכול לסגור פינה של מתוק מידי פעם. הטעם האהוב עלי הוא לימון.

תה

2 Comments

  • Reply
    אלישבע רוזנברג
    21/08/2023 at 16:34

    תודה יקירה הייתי שמחה לקישורים לכל מה שהמלצת חדשה בתחום הזה בעקבות סכרת נעורים לנכדתי בת שנתיים 🤷‍♀️ובכלל רצוי לכולם לעבור לתזונה ללא סוכרים ופחמימות

    • Reply
      טליה בנימיני
      21/08/2023 at 22:26

      הי אלישבע, איזה כיף שאת פה איתי ולא יכולתי להסכים אתך יותר ! יש קישורים לכל המוצרים האהובים עלי שברשימה – שימי לב שחלק מהטקסט בתיאור (לרוב שם המוצר) מופיע בצבע כחול. זהו קישור למוצר באתר איהברב שהוא המכולת שלי למוצרים דלי פחמימה

    השאר/י תגובה - ניתן לצרף סרטון ע"י העתקת הלינק משירותים כמו YOUTUBE, TWITTER ועוד

    ניתן להעלות תמונות וקבצי וידאו עד 10 מגה ניתן להעלות: תמונה, וידאו בכדי לצרף סרטונים מ YOUTUBE, FACEBOOK, TWITTER ושירותים דומים, נא להעתיק את הלינק הרלוונטי (המערכת תציג את הסרטון בצורה אוטומטית) Drop file here