מידע והמלצות / עשר עוגות ללא גלוטן הכי אהובות ויותר בריאות

עשר עוגות ללא גלוטן הכי אהובות ויותר בריאות

עוגת קרמבו לפסח

זה שאתם נמנעים מקמח וגלוטן לא אומר שאתם חייבים לצרוך תחליפים מעובדים, עתירי קורנפלור, שפוגעים בבריאות שלכם. תכירו עוגות ללא גלוטן אחרות, שמשתמשות בקמחי מקור בלבד. עוגות בריאות וטעימות שמבוססות על שקדים ואגוזים. שומנים בריאים ולא מעובדים וממתיקים טבעיים. אלה עוגות מזינות ולא ממתקים. הן עתירות בערכים תזונתיים, חלבון, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות. הן יכולות להיות אפילו דלות פחמימה, אם תבחרו בתחליפי סוכר מתאימים. כל המתכונים יעבדו היטב גם עם סוכר לבן, סוכרים פחות מעובדים כמו סוכר קוקוס וגם עם תחליפים חסרי ערך קלורי וחסרי פחמימה. לרשימה מקיפה של חומרי גלם ותחליפים לאפיה בריאה ללא גלוטן תציצו כאן .

העוגות שלהלן הן הלהיטים שלכם מכל הזמנים באתר. אלו עוגות ללא גלוטן שזכו להכי הרבה שבחים מהקוראים ושדורגו הכי הרבה פעמים בחמישה כוכבים. תוכלו למצוא באתר עוד עשרות מתכונים לעוגות ללא גלוטן בקטגוריה עוגות ללא סוכר . רוב רובן של העוגות בקטגוריה הן ללא גלוטן ותוכלו לבחור את הממתיק שהכי מתאים לתזונה שלכם , מסוכר לבן , ממתיקים טבעיים ועד תחליפי סוכר בריאים.

עוגת שוקולד ללא גלוטן

עוגה מיוחדת וקלה להכנה בטעם נוטלה שעשויה מאגוזי לוז.

עוגת שוקולד ללא גלוטן
עוגת שוקולד ללא גלוטן

עוגת קרמבו

קלאסיקה אמיתית שמוכיחה שלפעמים בכלל לא צריך שום קמח משום סוג (וגם לא אגוזים/שקדים) כדי לגנוב את ההצגה ולשמוט את הלסת לסועדים.

עוגת קרמבו ללא גלוטן
עוגת קרמבו ללא גלוטן

עוגת גבינה פירורים

עוד דרך נפלאה ליהנות מעוגה ללא תחליפי קמח לא בריאים היא עוגת גבינה. את הבסיס והפירורים מכינים מקמח שקדים טבעי, שתורם טעם וערכים תזונתיים.

עוגת גבינה קרה ללא קמח
עוגת גבינה קרה ללא סוכר

עוגת תפוזים בחושה

בשבילי אין חורף בלי עוגת תפוזים. העוגה הזאת לא נופלת מעוגות תפוזים קלאסיות למרות שאין בה גרם אחד של קמח או תחליף קמח ואם תבחרו בתחליף סוכר היא תהיה גם דלת פחמימה . מובן למה היא אחד הלהיטים הגדולים של האתר. פורסמה אחרי כתבה מפרנת במיוחד בלאשה שף.

עוגה בחושה ללא קמח
גבוהה אני ונאווה, עוגה ללא גלוטן

בראוניז ללא גלוטן

קלים, נימוחים והכי טעימים בעולם. פשוט. עם או בלי סוכר.

בראוניז ללא גלוטן
בראוניז ללא גלוטן

עוגת סניקרס חמאת בוטנים ושוקולד

המתכון הזה מאגף את מחסום הקמח מימין ומציג אלטרנטיבה נוספת לאפיה בריאה יותר ללא גלוטן וללא תחליפים. ניחשתם? חמאת בוטנים היא הבסיס ואין כל קמח או אגוזים נוספים במתכון. מתכון חובה לאוהבי חמאת בוטנים

עוגת סניקרס ללא קמח
עוגת סניקרס ללא גלוטן

עוגת גבינה עם שוקולד לבן

העוגה הזאת נבחרה לככב בשער מגזין הארץ בחג שבועות האחרון ולא במקרה. מדובר בעוגת הגבינה ללא גלוטן הכי טעימה שתכינו. באחריות.

עוגת גבינה ללא גלוטן
עוגת גבינה ללא גלוטן

פאי שוקולד טבעוני

ומה עם עוגה ללא גלוטן טבעונית ? אחרי שנים של מאמץ פוצח האטום ומאז התגובות הנרגשות שלכם לא מפסיקות להגיע ולרגש. אם אתם טבעוניים או אוהבים מישהו טבעוני אתם חייבים לנסות.

פאי שוקולד פרווה ללא קמח
פאי שוקולד פרווה בריא

עוגת תפוחים ללא גלוטן

עוגה ותיקה מאוד באתר , בחושה של בית קלה להכנה שלא תאכזב אתכם. בת לוויה מושלמת לכוס קפה

עוגת תפוחים ללא גלוטן
עוגת תפוחים ללא גלוטן

עוגת מרציפן ללא קמח

אם אתם אוהבים מרציפן אל תפסחו על המתכון המיוחד הזה שמבוסס על מתכון מיתולוגי של קלודיה רודן. אני התמכרתי.

עוגת תפוזים מקמח שקדים ללא גלוטן
עוגת תפוזים מקמח שקדים