מידע והמלצות / עוגת גבינה ללא גלוטן שלושה מתכונים מנצחים

עוגת גבינה ללא גלוטן שלושה מתכונים מנצחים

עוגת גבינה ללא גלוטן

לא רק צליאקים נמנעים מגלוטן. אני מכירה לא מעט שוחרי בריאות שהורידו אותו מהתפריט מסיבות אחרות. מומחים רבים רואים אותו כלא בריא ומעודד דלקת. אם אתם נמנעים מגלוטן והבריאות חשובה לכם, עוגת גבינה ללא גלוטן היא פתרון מופלא עבורכם. פתרון שלא יצריך בהכרח שימוש בתחליפים פחות בריאים ויתאים גם לשאר המשפחה.

כשתכינו עוגה כזאת, תגלו שאין צורך באמת בקמח כדי להכין עוגת גבינה נהדרת לכל המשפחה. זה לא חייב לעצור כאן. אם תחליפו את הסוכר הלבן במייפל טבעי, או תחליפי סוכר בריאים, תקבלו עוגה בריאה יותר ולא פחות טעימה. לפני שלוש שנים עברתי לתזונה נטולת גלוטן ודלת פחמימה מטעמי בריאות. במהלכן פיתחתי והתאמתי מאות מתכוני גורמה עבורי ועבור קהילת הצליאק, הסוכרת, קיטו ושוחרי הבריאות. עוגות גבינה הן ללא ספק הפייבוריטיות שלי, שהכי קל להתאים לתזונה ללא גלוטן. כשתנסו, תגלו שעוגת גבינה מופלאה אינה צריכה קמח וגם לא קורנפלור. למעשה, היא לא צריכה פחמימות בכלל. כאן תמצאו שלושה מתכונים מנצחים, הכי קלים ואהובים באתר. תוכלו למצוא באתר עוד הרבה אוצרות של עוגות ללא סוכר וללא גלוטן מכל הסוגים

הקלאסית- עוגת גבינה פירורים ללא גלוטן

אחת העוגות הטעימות והפופולאריות באתר. תופתעו לדעת שאפשר להכין את הבסיס והפירורים מקמח שקדים בלבד ללא תחליפי קמח לא בריאים. ואפשר גם ללא סוכר.

עוגת גבינה פירורים יותר בריאה
עוגת גבינה פירורים יותר בריאה

המושחתת – עוגת גבינה קרה עם שוקולד לבן ואוכמניות

עוגת הגבינה המותאמת הכי טעימה שאני מכירה, ללא תחליפים מקמחי מקור בלבד. עוגת גבינה קרה עם שוקולד לבן ואוכמניות |(או פירות יער) שנותנים קונטרה של חמצמצות מבורכת. העוגה פורסמה לראשונה במגזין הארץ לקראת שבועות בגרסה הקטוגנית וזכתה לתשואות. העוגה הזאת היא פתרון נפלא אם אתם צריכים לארח ויש במשפחה צרכים תזונתיים וקולינריים מגוונים. צליאקים, סוכרתיים, שוחרי בריאות ופודיז ביקורתיים. כולם נפגשים יחד סביב העוגה הזאת ומבקשים את המתכון.

עוגת גבינה עם שוקולד לבן
עוגת גבינה עם שוקולד לבן

האלגנטית- עוגת גבינה ללא גלוטן אפויה תחתית שקדים

עוגת גבינה אפויה במרקם קרמי. קטנה, נמוכה וממזרית. תחתית שקדים בטעם מרציפן עדין ומילוי עשיר בניחוח תפוזים. אפשר לחסוך בקלוריות ולהכין מגבינה רזה. יש גרסה לתזונת פליאו

עוגת גבינה ללא גלוטן
עוגת גבינה ללא גלוטן

הערות

  • ריכזתי עבורכם מידע רב על תחליפים וחומרי גלם לאפיה בריאה ללא גלוטן וסוכר בדף על מוצרי קיטו
  • אם לא בא לכם להפעיל תנור (ולפעמים גם לקום מהספה) … תמיד אפשר להצטייד בכמה דברים טובים, שיהיו שם לצדכם כשתצטרכו אותם. זאת רשימת המומלצים שלי שתמיד יש לי במזווה.